Blog Widget by LinkWithin

Thursday, January 12, 2012

Kembali Menulis - 2011 penuh bermakna

Dah usang sangat rasanya blog ini tanpa diselengara sejak dari tahun lepas. Rasanya lepas Afiq berkahwin, terus sunyi sepi. Bukan bersara, tetapi tidak berkesempatan.

Oklah, terus cerita mengenai tahun 2011 yang telah berlalu 2 minggu yang lalu. Tahun 2011 adalah tahun yang cukup bermakna buat Afiq kerana tahun itu lah Afiq mendapat isteri dan juga anak.

Ya, Afiq Danial sudah menjadi ayah kepada Muhammad Aisy Ayman. Tak sangka kan? Masa berlalu cukup pantas, kadang2 kita semacam tidak percaya apa yang telah berlaku sekarang ini. Walhal, Afiq rasa macam baru semalam ambil keputusan SPM.

Walaubagaimana pun, Afiq rasa masih muda dan bersemangat remaja, mcm dulu-dulu. Cuma yang berbeza adalah cara kehidupan dan tngungjawab. Maklum lh dah ada Seorang Isteri dan Seorang anak sekarang.

Sebut pasal anak, Isteri Afiq selamat melahirkan beliau pda 12/12/11 jam 9.14malam. Alhamdulillah. Kini gnap 1 bulan umur Muhammad Aisy Ayman. Dari cerita panjang lebar, baik Afiq kongsikan gambar2. Melalui gambar menceritakan 1001 makna, betul tak?
Masa umur 1 hari. Berat lahir 3.5kg

Umur 1 hari

Umur 3 Hari

































0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya