Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Sunday, January 2, 2011

Aku Rasa Tertipu..

Saya hari ni memang betul2 tertekan, dh lah kena bangun pagi2, lepas tu kena gerak ke damansara.

Cerita nya mcm ni, disebabkan menjaga hati seorang sahabat, dia minta sgt ikut dia pergi ke Damansara. Upline dia paksa kata nya, so dia suruh dengar je. Masuk ke tak xpe, just dengar. Ok, deal..aku pun setuju lah, ikut kan je. Dengan erti kata lain, terpaksa lah.

Dan-dan lepas tu dia suruh bayar RM70 + RM20 duit minyak. Eh, apahal plak ni.. Sampai je sana, rupanya bisnes preview.

Pendapat aku lah, bisnes preview kalau dh kena bayar sampai RM70, ada ke org nak datang? Tak patut2..dah lah kena paksa kan..

Kalau bisnes multilevel ni bukan tak bagus, tapi lebih dari pada bagus. Cuma kene bersesuaian dengan individu tersebut. Macam aku ni, memang tak dpt nk buat. Masa tk de lah kawan. Mana nak uruskan hal2 lain lg.. Kalau org keje gomen tu memang lh byk masa kan.

Di kala ini, aku tertekan, tension, ngantuk. Kerja banyak lg tak siap, order nak kene buat besok. Tapi ada org yg tak berterus terang. Kalau berniaga ni byk belok2, income kau pun nanti berbelok2 lah..

Sorry lah, org MLM, aku xnak dan xboleh join. Bukan sebab minda aku negatif or apa2 pun kau nak cakap, tapi aku dah lalui benda tu..

Oklah, tgh tengah ceramah ni..$$ juta2 ni $$
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya