Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Sunday, February 28, 2010

Emas pun orang kata batu!

Memang benar hakikatnya. Bila tak semua memandang yang bernilai itu benar2 ada nilainya. Lumrahnya bila Rezeki Allah itu turun, pasti tak semua umatnya yang merasa. Kalau semua, pasti lah semua manusia kaya raya tanpa perlu apa2 usaha. Betul tak?

Memang ada yang tidak percaya, tak kurang juga yang mengherdik. Mungkin mereka tiada ilmu atau mereka hanya tahu melemparkan kata tanpa sedikitpun usul periksa. Biar lah apa orang nak kata. Yang penting ianya usaha kita, dan bukannya mengangu mereka.

Afiq pun bukan lah nak kaya, tetapi cukup sekadar kita merasa nikmatnya dunia yang Allah kurniakan ini dengan besar kesyukuran. Bila peluang itu datang, InsyAllah Afiq tak sia-siakan.

Sebelum Afiq mengenalkannya kepada sahabat-sahabat sekalian, Afiq telah buat pertimbangan yang sewajarnya. Afiq taknak lah sesuatu yang buruk berlaku dikemudian hari. Soalnya ini melibatkan kepercayaan dan kejujuran. Bukan lah Afiq nak menyatakan ianya benar, tetapi setelah melalui usul periksa barulah Afiq sedia kongsikan.

Apabila Afiq dikenalkan program ini melalui seorang teman http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy, yang pertama Afiq lakukan ialah mendaftar dulu mengunakan nama dan akaun syarikat Afiq iaitu RAHADATUL AISY. Setelah selesai pembayaran dan pendaftaran, Afiq mendaftarkan pula mengunakan Nama dan Akaun Afiq sendiri untuk benar-benar memastikan sistem program ini betul. Melalui pemeriksaan ini, kesimpulannya yang Afiq dapat putuskan ialah, pembayaran keahlian dibuat terus ke Akaun Bank Penaja. Iaitu orang yang mengenalkan. Tanpa melalui pihak syarikat atau pihak ketiga. Pembayaran terus ini lah yang membuktikan kebenaran komisyen 100%.

Akhirnya setelah beberapa hari Afiq berusaha. Alhamdulillah hasilnya 16 orang telah bersama Afiq dalam program ini. Walaupun hasilnya tidak sebanyak mana, tapi siapalah yang nak beri ini? Kalau bukan dari rezeki Allah. Lagi pun hanya online je. Bukan ada berlari kesana kemari pun.

Yang mana positif, apa salahnya kita kongsi bersama. Rezeki Allah ni bukan untuk Afiq sorang. Semua pun berhak. Yang penting kepercayaan pada diri sendiri dan usaha. InsyAllah balasannya pasti ada.

Bagi yang berminat, caranya mudah saja, Afiq sertakan gambarajah untuk lebih mudah difahami.

Mula-mula klik http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy

PELAN PEMASARAN

Cara-caranya ialah :-

1 2 3 4 5 6 7 

Anda hanya perlu sebarkan link anda seperti http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy di Facebook, Myspace, Friendster, Email dan juga blog.

Cik Suriati, Kuala Lumpur

" Memandangkan modal ciput iaitu RM20 shj saya beranikan diri untuk sertai RM20segera. Masa terluang waktu malam saya gunakan untuk promot kat kawan2..hasilnya amat memuaskan..saya dah dapat RM500 dalam masa beberapa hari sahaja. Petuanya senang aje hantar email kat kenalan kita , letak kat face book atau masa chating dengan kawan2.

En. Saufi, Sungai Petani, Kedah

" Jom kita jana income bersama RM20segera.com. 100 komisen, taja je duit terus masuk ke akaun bank. Yang bestnya kat sini, kita dapat sms kalau ada orang join bawah kita. Tugas kita login dan aktifkan je  Tak perlu ragu-ragu no hp penaja pun ada, senang untuk dihubungi"

Cikgu Wan, Perak

" Program Rm20Segera memang hebat, saya join baru 2 minggu dah dapat RM300. Saya join masa promosi dulu. Jangan takut ini program 100% komisyen, tak ada maknanya SCAM, anda rajin anda dapat duit"

En Anuar Nazir, Sentul, KL

" giler gempak program ni..mule2 ingat ragu2 gak nk masok mende ni..tapi cube la jugak sebab modal die rendah..tngok2 sehari lpas bank-in RM20 ke dlm acc bank upline..saye terime sms yang kate RM60 telah dimasokkan ke acc bank saye..lpas ni nk promosi giler2 la web saye..thankz to poad ( my upline ) coz kenalkan saye ngan RM20segera ni.

En Syah Zul, Kota Bahru, Kelantan

" dgn hnye modal serendah Rm20,sy bjye mdpt Rm300++ dlm mse 5 hari je.. mmg untung ble join system n.. ini dpt dpt mnambahkn pndaptan harian tnpa perlu bkerja...."

En Ridzuan, Seremban, Negeri Sembilan

" hanya bermodalkan rm20.00 saya dapat wang tiap-tiap hari tanpa bekerja..."

Sama-samalah kita mendapat manafaatnya.

2 Komen Pembaca:

Anonymous said...

saya tengok sistem ini terbaik, tapi dari segi hukum, macam mana, kita hanya mengambil duit org sahaja, apa yg kita dapat sebenarnya... akad perniagaan mesti ad jual dan beli... yang macam kita bagi je duit ke org, ibaratnya kita menge'pow' duit, macam zaman sekolah dulu, saya pernah mintak seposen dari sorg, pastu saya mtk dari sepuluh org, dapat rm 1... cuba jelaskan kepada saya...

Afiq Danial said...

Perniagaan ni adalah jenis reseller, maksudnya kita beli dan jual balik. Dari RM20 tersebut kita beli e-book, dan jual semula pada orang. Hukum dari segi berniaga adalah sunnah. Wallahualam..

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya