Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Wednesday, March 3, 2010

Kenapa saya kata yang ini benar?

Salam semua,


Afiq nak berkongsi sedikit, Alhamdulillah, masuk hari ni, hari yang ke 5 Afiq join RM20 Segera. Setakat ni dah 22 orang join. Dah kumpul RM 440. Makna nya kerja Afiq setiap hari dibayar purata RM88 sehari.

Memang kecil jika nak dibandingkan dengan gaji korang. Tapi berbaloilah dengan kerja yang Afiq lakukan. Tak sampai 1 jam sehari, itu pun hanya promokan Link http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy.


Memang ramai lagi yang ragu-ragu dengan program yang baru macam ni, yer lah sebab kita dah dibiasakan oleh budaya, kerja penat-penat kat pejabat baru lah bos bayar gaji. Tapi tu cara dulu-dulu. Sekarang peluang income ada dimana-mana, yang penting percaya dengan apa yang dibuat dan usaha yang berterusan.


Biar lah apa orang nak cakap, Penipu lah, Scam lah, Mana Ada Kerja senang lah..Sebab yang cakap-cakap ni orang yang tak berilmu. Diaorang pandai cakap-cakap je, bila suruh buat tak nak. Tak apa, biarkan mereka dengan dunia mereka. Rezeki kita banyak lagi kat tempat lain.
Kita kongsikan kepada semua orang, tetapi yang positif je yang akan join. Kita lambat sikit tak apa, kalau sehari dapat RM20 pun dah cukup bagi Afiq. Nanti lagi 1 tahun, 2 tahun, 10 tahun? Agak-agak sehari dapat berapa?


Korang tengok dekat http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy yang tepi belah kiri, ahli terbaru dengan statistik. Setiap minit ada orang join. Tengok pula berapa komisyen yang dah dapat? RM58k kan? Maknanya ramai lagi yang positif dengan program ni.


Nak risau apa kalau rakyat malaysia ada lebih 1juta yang mengunakan Internet, Kat facebook je dah tak terkira. Kalau nak banyak, buat kerja banyak skit. Betul tak?


Apa-apa pun, kita sentiasa mohon pada Tuhan agar sentiasa dipermudahkan dan diberi rezeki yang diberkati. Sebab tu dalam dunia ini kita perlu telus, biar orang mengata. Sebab kita mencari adalah Rahmatnya.


Bagi yang nak bersama Afiq dalam program ni, Afiq alu-alukan korang bertanya. Kalau nak sms pun boleh, No Fon Afiq ada dalam profile penaja bila korang daftar di http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy .
Salam Ikhlas,
Afiq..

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya