Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Saturday, March 6, 2010

Kerja yang sia-sia

Salam Semua..
Bagaimana dengan keadaan hari ini? Hendaknya segala urusan sempurna. Alhamdulillah hari ini saya dalam keadaan sihat. Cuma minggu ini dalam keadaan yang sangat sibuk. Sehinggakan terlewat saya bertanyakan khabar kepada anda.


Izinkan saya hari ini untuk berkongsi sikit pengalaman. Untuk makluman semua, selama 5 tahun ini saya telah menceburkan diri dalam pelbagai perniagaan termasuk lah konversional dan multilevel. Sehinggalah sekarang saya masih meneruskan Syarikat Khidmat Perundingan (consultant), Perniagaan Pencetakan & Pengiklanan, Menguruskan Kelas-kelas Motivasi Akedamik dan Perniagaan Networking. Jadi ramai yang bertanya kepada saya kenapa saya buat sesuatu yang pulangan nya kecil?


Jawab saya, pokoknya disini bukan nilainya atau duit. Pada saya itu bukan masalah bagi saya. Tetapi saya sentiasa mengambil peluang dan berusaha. Pendapat saya, sesuatu yang kita lakukan dengan tekun, adakah itu perkara sia-sia?


http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy


Nilai sesuatu perkara itu bergantung kepada usaha kita, bukan bergantung kepada modal ringgit. Dengan kata-kata itu saya akan buktikan kepada semua, Seminima modal pun boleh menjana keuntungan yang besar.


Saya memang sedang kearah itu, sebab itu saya sentiasa berusaha untuk menyebarkan link http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy. Hasilnya dalam satu minggu saya telah berjaya memperolehi 43 keahlian. Setiap satunya memberikan RM20. Berjumlah RM860.


Persoalan yang saya mahu anda jawab, "Adakah saya melayari Internet untuk menyebarkan link 1 jam setiap hari selama seminggu Untuk RM860 suatu perkara yang sia-sia?"


Saya sudi bersama anda jika pendapat kita sama. Mungkin boleh luangkan sedikit masa untuk hubungi saya untuk berkongsi pendapat.
Maafkan saya mengangu emosi, niat saya cuma berkongsi.


Ikhlas dari saya,
Afiq..
http://www.rm20segera.com/?r=rahadatulaisy

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya