Blog Widget by LinkWithin

Sunday, August 16, 2009

Akhil Hayy dan Waheeda sah nikah?

Sebelum cerita mengenai tajuk, Afiq nak cerita tentang aktiviti hari ini dulu yer. Tengah hari tadi Afiq pergi menonton, cerita proposal ni. Dah berminggu2 plan nak tengok tapi ada je halangan nyer. Dan akhirnya hari ini impian itu telah menjadi kenyataan!

Memang superb lah citer ni, lebih2 lagi kalau tengok dengan orang yang disanyangi. Bagi korang yang plan nak kawen, melamar atau baru mempunyai kekasih, citer ni wajib ditonton tau. Berkisahkan mengenai seorang perempuan yang tua, tapi cun habis. Dia sibuk dengan kerjaya sampai terlupa untuk mendirikan rumah tangga. Bila dah terpaksa terus cari pasangan dan mengugutnya. Walaupun seorang lady bos yang garang dan digeruni, namun seorang lelaki mampu untuk melembutkan hatinya untuk menjadi isteri yang solehah. Hmm, akhirnya diaorang pun bahagia. Betul ke pe Afiq cerita ni? ahak..



Jadi bagi yang nak tahu cerita ni, sila lah pergi mendapatkan tempat dipawagam berhampiran.

Sesuai dengan cerita The Proposal ni, kita digemparkan dengan berita mengenai Akhil Hayy dan Waheeda telah sah bernikah pada pagi ini. Setelah bergelar duda kepada Maizawati pada 15 Julai lalu, pelbagai kontravesi yang melanda Ustaz Akhil ni. Akhirnya, tamatlah segala gosip antara perhubungan mereka ini. Yang menariknya, Akhil tidak memberi sebarang wang hantaran sebaliknya hanya memberikan Waheeda senaskah Al-Quran dan mas kahwin sebanyak Rm80. Masjil pernikahan ini juga dihadiri oleh kedua2 anak Ahkil dan keluarga Waheeda. Masjis yang berlangsung di Masjid Ar-Rahimah, Kuala Kubu Baru disambut dengan sederhana.
http://mstar.com.my/archives/2009/5/1/mstar_hiburan/012720147.jpg
Tahniah Buat Akhil Hayy dan Waheeda! Selamat pengantin baru dan semoga kekal bahagia sehingga ke anak cucu.

6 Komen Pembaca:

zul said...

Selamat Pengantin Baru buat akhil hayy dan waheeda..

KaWiE_LeStaRi said...

waheeda dah kawin waaaa!!!!

KaWiE_LeStaRi said...

waheeda dah kawin adussss!!!!

Anonymous said...

what comes around....goes around!!!! :)

Anonymous said...

salam ,sumerr selamat berbahgia..... kali nie jangan cerai2 lagi ye...

elmyda said...

Urusan Kahwin| Khidmat Berkahwin | Perkhidmatan Perkahwinan | di Siam Thai

As'kum

Sy ingin menawarkan perkhidmatan nikah kahwin dlm masa 1 jam shj yg dibuat di Pejabat Majlis Agama Wilayah Yala. Nikah tidak dibuat di rumah kadi, kedai makan ataupun masjid bg mengelakkan psgn ditipu oleh jurunikah yg tidak bertauliah (Nikah Sindiket).

Hanya 5 minit perjalanan dr pintu sempadan Malaysia. Kawasan ini aman dan tenteram, tiada peperangan atau pengeboman. Dlm 14 wilayah di selatan Thailand hanya daerah Betong tiada lgsg peristiwa yg tidak diingini. Kita masih boleh mendengar pembunuhan dan pengeboman di Songhkla dan Golok.

Sijil Nikah dikeluarkan oleh Pejabat Majlis Agama Wilayah Yala. Perkahwinan ini Sah disisi Agama dan diterima utk diperakui di Malaysia. Urusan & akad nikah hanya akan dibuat di dlm Pejabat Agama. Pasangan jg boleh membawa keluarga dan rakan bersama. Tidak lupa jg bergambar di Pejabat Agama bersama Kadi dan Saksi.

Saya telah membawa lbh dr 100 psgn tanpa sebarang masalah utk mendaftarkan perkahwinan di Malaysia. Kadi wilayah Yala terdiri drpd tokoh terkenal seperti Doktor, Pengetua Sekolah, Tuan Guru, Dato, Senator dan Saksi nikah adalah Pegawai Majlis Agama. 70% nikah yg dibuat di wilayah Songhkla & Narathiwat tidak sah dr segi syarak.

Kenderaan akan disediakan dr exit Tol Lebuhraya Utara-Selatan PLUS Kuala Kangsar/Pulau Pinang/Pengkalan Hulu. Sijil Nikah akan terus diserahkan sejurus selesai akad & surat pengesahan dlm masa 7 hari. Jika bertolak 8am dr Kuala Kangsar, 11am semua urusan telah pn selesai. Ini akan memudahkan pasangan yg mempunyai masa yg terhad.

Saya akan menguruskan segala urusan dr mula hingga selesai, bkn melalui pihak ketiga atau agen.

Diharap tawaran ini dpt menyelesaikan masalah tuan/puan.

Maklumat lanjut sila email elmyda@gmail.com. Urusan & Pertanyaan call 0175955633.

Terima Kasih.

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya