Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, August 11, 2009

Question Mark ???


Tiba-tiba dengan tidak dirancang, muncul seseorang yang dirasai penting. Rasa itu menjadi luar biasa. Rindu bercampur aduk dengan perasaan ingin tahu. Seseorang itu hanya biasa-biasa saja. Tetapi sangat sunyi bila tidak bersua atau mendengar berita. Kenapa ini terjadi? Apakah tanda perasaan ini?


Begitulah soalan yang diajukan kepada Afiq tadi. Susah benar nak mencari jawapan, Afiq pun menjadi runsing. Pembaca sekalian yang bijak sana, boleh tak korang sama-sama berikan pendapat?
Cikgu telah memporak-perandakan kelas ini?

7 Komen Pembaca:

Yann said...

Begitulah soalan yang diajukan. Susah benar nak mencari jawapan, i pun menjadi runsing laa u..hukhuk..

Afiq Danial said...

so hadiah 2 biji gula2 ditarik balik eh..ahak..

Ai Adachi said...

tue namanye dh rindu
klo ttbe senyum sorg2 igt kt org tue,namanye angau!

Ai Adachi said...

encik diary, spe org berkenaan?

Afiq Danial said...

ohh..patut lah..dia rindu + angau = senggau.

siapa dia? oh..sangat dirahsiakan..ahak..

Yann said...

U...apsal plak rindu + angau= sengau

salah tu u..jawapan ea bangau laa u..ngeh2

elehhhh rahsia konon..ni muka maner leh caya..dengar jer caya jangan..hahahah,,,

Afiq Danial said...

u ni..mana leh dengar.baca je boleh lah..ahak..

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya