Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, October 14, 2009

MamaTisya Duit Raya Giveaway

Afiq menyahut seruan MamaTisya untuk mencuba contest ni. Mana lah tau kot3 rezeki nak datang bergolek kan? Dapat lah juga Afiq duit raya walaupun dah tua-tua ni..EH! Tua ke? not realy kan..

Buat duit

Lihat gambar diatas, cuba korang teka berapa jumlahnya? Lebih dari 1 juta tak? Memang Afiq tak pernah tefikirkan duit sebegitu banyak. Dan kalau dah takdir duit sebanyak itu milik Afiq, Afiq mohon dikuatkan keimana dihati ini supaya tidak terbabas dengan kemurkaan dan dosa di dunia pana ini hanya kerana kesenangan.

Biarlah cukup makan dan pakai, asalkan hidup ini berkat dan bahagia didunia dan akhirat kan korang? Duit banyak, tapi jiwa tak tenang buat apa? Asik ingat orang nak rompak duit kita, tapi kita lupa yang rezeki itu rezeki Allah SWT.

duitrygiveaway

Berbalik kepada contest yang disediakan oleh MamaTisya ni, maaflah sebab Afiq baru tahu hari ini. Tapi masih belum terlambatkan? So Afiq rasa dengan jayanya ingin mencuba. Bagi pembaca sekalian, korang pun boleh mencuba. Sebelum 14 Okt jam 5 petang. Benda baik kan? haruslah dikongsikan kepada semua. Syarat2 pertandingan ialah:

  1. Terbuka kepada smua blogger
  2. Buat 1 entry & pastikan STICKY MODE smp 14 oktober 2009
  3. MamaTisya Duit Raya Giveaway (hanya tajuk ini yg diterima)
  4. Add banner di atas di sidebar blog anda
  5. Pastikan ada link MamaTisya (no link back will be disqualified)
  6. Seramai 5 org blogger bertuah akan dipilih melalui RANDOM ORG
  7. Sila tinggalkn nama & email anda di cni
  8. hanya yang memenuhi syarat-syarat ini sahaja yg akan layak
  9. Keputusan akan diumumkan secepat yg mungkin
  10. Duit raya tersebut akan di bank-in trus ke akaun bank anda nanti

Untuk maklumat lanjut, korang bolehlah tengok blog Penaja dan Penganjur sendiri

http://mamatisya.blogspot.com

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya