Blog Widget by LinkWithin

Friday, October 9, 2009

Siapa pukul Siapa?

Hari tu kita dengar Ketua Putera Umno di pukul oleh kira2 20 orang petugas Pas. Siap buat kenyataan media dia dipukul. Ambik gambar tang tengkuk dia yang berkerak tu. Kalau Afiq tunjuk bontot Afiq yang hitam ni pun boleh cas kena pukul tak??

Kita lihat gambar Dato Azeez dipukul!

IMG_0261 Ni Gambar Azeez di cekik oleh petugas Pas. Sambil disaksikan oleh Menteri Ismail Sabri dgn senyuman.

IMG_0260

Afiq pelik betullah dengan diorang ni. Modal dah xde ke sampai nak publis murahan. Sampai sangup mempergadaikan maruah cakap diri dipukul. Kalau betul nak kene pukul, bagilah tahu 1 Malaysia, meh kita ramai2 ganyang dia.

7b5479dec6a787dc242d10450618525c IMG_0262

http://malaysiakini.com/news/114490

Yang dalam gambar ni sampai berdarah2 sape nak jawab? Wahai Dato Azeez, ko ada kene macam ni tak? Kalau Setakat tunjuk kerak tengkuk, meh aku tunjuk kerak bontot. Nak tahu sape lagi tebal lebam.

Umno dan Gengster memang lah tak dapat dipisahkan. Yer lah, korang kuat kot. Hari2 makan telur ayam 12 bijik. Patut perut memasing membusung. Kalau korang kuat skali pun, jangan lah nak cari punchbeg masa PRK ni. Dok diam kempenkan Bapa Rasuah korang tu sudah lah. Jangan kacau orang lain.

Malas lah Afiq nak cite, buat rosak fikiran je. Nak tipu si penipu, mana lah boleh menang kan? So buatlah tafsiran sendiri. Diam-diam sudah.

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya