Blog Widget by LinkWithin

Monday, October 12, 2009

Tuala Wanita Ditonjolkan (18SX)

Pembangunan yang pesat terutamanya teknologi memberikan perubahan yang besar kepada kita. Antara yang menjadi ikutan sekarang adalah yang sulit ditonjolkan bagi tatapan umum. Terperanjat dengan gambar yang diterima melalui email, Afiq paparkan untuk renungan semua.

 

GetAttachment1 GetAttachment2 GetAttachment3 GetAttachment4 GetAttachment5 GetAttachment6 GetAttachment7

Afiq pun tidak faham mengenainya, maklumlah Afiq kan bujang teruna trang tang tang lagi. So tak tahu lah nak gambarkan bagaimana.

 

Persoalannya? Adakah tuala wanita ini dapat ditonjolkan seperti Seluar dalam?

 

Maaf jika ini agak keterlaluan. Sekatar mencari jawapan untuk mengisi ilmu didada.

4 Komen Pembaca:

Kennee said...

lolz... nice pics... Btw nanged ya post... and clicked ya ads... ^^

Tony Wan said...

wah.........brad pitt pun ada

Arief Arf said...

hhahaaha..
style la benda ni..
tapi xguna gak design lawa..
sbb nanti last2 tak nampak pape jugak..
sume dah merah je nanti..
haahahaha

Anonymous said...

malu gak raseny..tp nk buat cne zaman da moden & rase malu pun da kurang....huhuuhu..

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya