Blog Widget by LinkWithin

Saturday, October 31, 2009

Lelaki Maskulin over?

Kalau cakap pasal lelaki maskulin ni, ramai yang nak mengaku. Tapi bila cakap mengenai penjagaan diri, tak ramai lelaki yang suka berbicara mengenainya. Macam pompuan lah katakan.

Afiq pun sebenarnya begitu juga, kadang-kadang cuci muka pun termiss bila dah lewat sangat. Yer lah, muka bukan hensem pun nak touch up lebih-lebih. Tapi itu tak bermakna lelaki-lelaki boleh mengabaikan terus penjagaan diri ni. Nanti korang yang digelar selekeh.

Macam tu juga dengan rawatan, tetapi tak lah sampai nak ke spa, cukup sekadar dibuat dirumah je. Sapu je sendiri bila perlu. Tapi tak lah sampai hari-hari. Yer lah, macam Afiq cakap tadi, muka bukan hensem sgt pun, kalau dibiarkan terus jadi macam jambatan tak siap. So baik lah touch up skit3.
100_254122 Gambar adalah ilusi semata-mata!
Tidak ada kena mengena dgn yang hidup atau pun mati!

Cakap pasal pakai mask ni, pada Afiq tak salah kan kalau lelaki macam Afiq nak membuang jeragat dan bintik hitam kat kulit muka ni. Rasa nya tak lagi keterlaluan jika dibandingkan dengan artis yang menghabiskan ribuan wang ringgit berada di salon kecantikan. Cukuplah Afiq berbekalkan masker yg murah dan sapu lah sendiri. Lelaki yang menjaga diri bukan lah lelaki nyah ok. Sekadar untuk menjaga kesihatan dan kebersihan diri sendiri.
Korang plak rasa macam mana? Salah ke lelaki memaskulin kan diri?

5 Komen Pembaca:

Yann said...

hahaha...mcm orang minyak..werkkk..!!!

Amanda Yno said...

HAHAHAHHAHAHHHAH

.o r k e d. said...

da tuka url.sila update ya (:

♥cutebabygirl♥ said...

saya suke lelaki yg jaga penampilan!
sgt suke!
biar nmpk kemas..
klu mcm llaki yg x ensem tu..
tp die pndai jaga kekemasan diri,kecantikan diri,akan sedap juga mata memandang..
in conclusion,
lelaki juga harus mnjaga kecantikan..
perbaiki ape yg x elok..
itu penting~!

bina badan said...

Dapatkan panduan bina otot badan bagi lelaki supaya anda lebih tough dan macho....

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya