Blog Widget by LinkWithin

Sunday, November 1, 2009

Program Motivasi & Pengukuhan Diri 2009

Al-kisah hari ni Afiq tersangat lah letih kerana baru saja selesai menguruskan satu Program pembukaan Kelab Anugerah Intelek untuk Tahun 2010. Ini merupakan program pertama untuk pelajar Tahun 4 dan 5 UPSR 2010 dan 2011. Jadi memang semuanya adalah pelajar muka baru Afiq. Termasuklah bakal adik ipar Afiq pun ada skali.

Pelajar kali ni agak degil-degil skit, sampai menyebabkan Afiq mengunakan tenaga 100%. Maklumlah gelagat pelajar sekolah rendah. Program kali ni diadakan di Auditorium Al-Azim Melaka dan disertai oleh 230 pelajar dari seluruh sekolah-sekolah rendah negeri Melaka.
100_2552 100_2555 100_2557 100_2566 100_2571 Korang makan sampai tak pandang cikgu!100_2572 Sedap nyer..Nasi Ayam Penyek!100_2573 100_2578Wah, dah sampai atas eh korang! 100_2579 Yang baju coklat tu sape eh? Cam kenal sgt3.100_2590 100_2591

Bagi sesiapa yang ada di Melaka dan mempunyai Anak atau Adik tahun 6 dan bakal menghadapi UPSR 2010, korang boleh lah hubungi Kelab Anugerah Intelek untuk program-program Motivasi dan Kelas yang bakal melimpah ruah nanti eh. Untuk program3 akedemik jangan kedekut2 duit tau, sebab kos untuk pendidikan memang tinggi. Nanti belajar pun akan tinggi kan? Sampai ke menara gading!
Untuk semua Pelajar-pelajar Afiq tahun 2010,
Good Luck tau! Belajar elok-elok! Korang degil, ko siap aku rotan!

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya