Blog Widget by LinkWithin

Saturday, November 7, 2009

Hasil Mengedit Gambar

Semalam selepas bertungkus lumus belajar tutorial Adobe, akhirnya Afiq berjaya mengedit beberapa keping gambar. Hasilnya ok lah jugak untuk newbie macam Afiq yang baru berjinak dengan Photoshop ni. Memang best, tapi memerlukan kesabaran yang tinggi.

 

Summer Landscape Summer Landscape

Perhatikan image selepas dan sebelum. (klik untuk besarkan)

waterfall waterfall-23

Perhatikan image selepas dan sebelum. (klik untuk besarkan)

 

Jadi macam mana? Korang tengok ok tak? Kalau korang ada tip-tips yang nak dikongsi, bagi lah eh. Ilmu kalau kita kongsi dia jadi makin bertambah tau.

4 Komen Pembaca:

EasTBuLLeT ChaoTiC said...

smart la... walaupun simple edited,tp okla untuk beginner..

Cik Puan Drunbella said...

dah macam pro lah.
i yg da lama tahu pasal adobe pun masih terkial-kial.
congratez bro.
^_^

'AQILAH said...

afiq..cantiknyer...selalu buat..tapi comot time potong gamba tuh...afiq buat tak comot.

Anonymous said...

ishk!! cantik2!! mcm mana nak buat?? saya nak letak gbr saya di hadapan colliseum..bley tlg ajar x??? plzzzzzzz

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya