Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Friday, October 23, 2009

Afiq Danial @ Facebook

Semalam masa Afiq tengok profile Fb, list friend dah sampai 1000 orang. Memang satu pencapaian yang bagus. Dula masa pakai friendster since 2004, friend baru 100++ je. Tapi pakai FB ni baru je beberapa bulan dah banyak macam tu.

fb

Tiap-tiap hari Afiq akan dapat friend request dlm 2-3 orang. Tah dari mana datang nya pun Afiq tak tahu. Tapi yang betul3 kenal di alam maya dan nyata adalah dalam 100++ yang memang best friend sejak dari skolah lagi.

 

So Afiq nak ucap terima kasihlah kepada friend3 Afiq di FB ni, dan korang sememang nyer cool bila membalas komen pada status dan profile Afiq. Bagi yang belum add Afiq, boleh lah korang jenguk3 http://www.facebook.com/afiq.danial

 

Sebenarnya pada Afiq, FB ni berbeza dari friendster dan myspace. Sebabnya FB ni lebih kepada comunity acc dan baru lah dipangil laman sosial. Kalau FS & Myspace mcm laman sorang3. Ditambah plak dengan pelbagai kemudahan seperti vitual chat, note, picture tag dan macam-macam lagi lah yang membuatkan Afiq mendelete ke semua acc laman sosial yang lain dan hanya mengunakan Facebook sahaja.

 

Bagi yang masih setia mengunakan myspace dan FS tu, sudah2 lah. Bawa berubah. daftar facebook sekarang!

2 Komen Pembaca:

Anisa said...

wa..
rminye membe dalam fesbuk
dah macam artis
:))

ermm.
kite pun nak dlete acc maspes ngn frenster la..
hmmm

mmg tak best pun soc.network tu..
serabut jee

Anisa said...

isk ramainye mmbe kat fesbuk
wa..
dah cm artis pulak
hihihi

ermm..
kite pun nak delete akaun maspes ngn frenster la..
mmg tak bet pon.
serabut jee
pastu ntah pape..

hmmmm

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya