Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Friday, October 30, 2009

Tutorial : Duit dari Nuffnang

Salam pagi Jumaat semua, dipagi yang mulia ini Afiq rasa lebih baik Afiq kongsikan sesuatu yang berguna pada pembaca sekalian. Cara buat duit dari Nuffnang.
Memang ramai yang dah tau, tapi masih lagi ada yang belum tau kan? Dan ada gak yang masih lagi tak tau macam mana nak coding kan scrip nuffnang dalam blog.
Jadi langkah mudah, Afiq uploadkan file Tutorial ni yang Afiq baca supaya korang leh ikut sekali. Korang download dan baca dulu eh.
Klik sini
Tutorial E-Book edisi BM
|Langkah demi Langkah|

>Download<
Sedikit maklumat yang Afiq tau tentang nuffnang ni adalah mereka kira berapa banyak iklan yang terpapar di blog korang, dan di klik. Biasanya dibayar pada setiap hari Isnin. Blog Afiq pun tak lah banyak sangat dapat dari nuffnang ni, tetapi adalah juga hasilnya. Siapa nak bagi kita duit free kan walaupun RM1. Betul tak?
cats1
Koranf kumpul3 kan setiap minggu, lama-lama nanti jadi lah banyak dan bila dah cukup RM50, boleh cashoutkan. Nanti diaorang hantar cek ke rumah. Lepas tu boleh lah belanja Afiq KFC kan?
Kalau ada apa-apa masalah berkenaan Tutorial yang korang download tu, boleh lah tanya kat Afiq. Nak komen pun boleh atau lagi senang, YM je Afiq. Afiq sedia membantu tp dengan syarat nanti bila dah dapat Cek, belanja KFC tau.

6 Komen Pembaca:

Aidi-Safuan said...

thanx afiq!
click ur ads!
nanti bole la banjer aidi kfc jugak~

Anisa said...

hee...
afiq dh cukup rm 50 kn?
sila belanja sy KFC
haha

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

thanks awk..
ni msti sbb i tnye psl nuffnang smlm neh..
hikhik...

awk,support i utk contest unik & anggun tu..
http://dnurboutique.blogspot.com/2009/10/peserta-unik-anggun.html

mishal said...

Akk dh cube download tp xdpt dpt... ader care lain yg boleh akk cube..??

DoRaEmoN LuRvE said...

salam. nak tanye. actually, nuffnang nih kita kne bayar tak? kita dpt duit dri nuffnang dari segi apa? mcm mane kita boleh dpt duit? nuffnang tgk dari segi mcm mana tuh? thanks.

DoRaEmoN LuRvE said...

salam. nak tanye. actually, nuffnang nih kita kne bayar tak? kita dpt duit dri nuffnang dari segi apa? mcm mane kita boleh dpt duit? nuffnang tgk dari segi mcm mana tuh? thanks.

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya