Blog Widget by LinkWithin

Sunday, May 24, 2009

Akhill dan Waheeda lagi??



keratan Metro 24 Mei 2009
klik untuk baca!


Alahai Akill, apa dah nak jadi ni? Kamu kan ikon Remaja Islamik Malaysia. Kalau boleh jaga-jaga lah skit pergaulan dan perbuatan tu. Sekarang ni orang sibuk nak cari publisiti pasal Akhill dan Waheeda, yerlah orang baik mesti lah selalu difitnah. Entah lah, kebenaran hanya Allah yang tahu.

Pasal gambar diatas tu dah lama disiarkan dalam oh artis. Wartawan yang menemubual Akhill berkata gambar itu cuma gambar2 shotting terbaru untuk program tv. Tapi waheeda pulak cakap diaorang pergi makan ikan bakar lepas shotting filem di Port Dickson. Yang mana satu betul ni? Dulu diorang ni di gosipkan keluar malam berduaan dan katanya pergi menonton Wayang. Betul ke?

Entah lah..susah saya nak cakap sebab Akhill dan Waheeda tu kan manusia juga, ada hati dan perasaan, ada nafsu dan tak terlepas dari godaan syaitan. Kalau dah betul2 suka sama suka, kahwin lah cepat2. Waheeda pun bukan muda lagi dah 31 tahun. Lagi pun dalam Islam kan cakap boleh kahwin sampai 4! Cuma tak perlu lah sampai bercerai berai. Pendapat saya, isteri Akhill mesti boleh faham dan terima seadanya.

Walau apa pun, saya tetap suka mendengar syarahan Akhill Hayy!

Akhill dan Waheeda, jangan saman saya, saya cuma bagi pendapat saja. Saya Orang susah..

Wallahualam..

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya