Blog Widget by LinkWithin

Friday, May 29, 2009

Yuna..Aku jatuh CINTA!



Lirik Yuna-Dan Sebenarnya

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain
[Dan Sebenarnya Lirik]

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh


Siapa Yuna ni? Korang mesti biasa dengar suara dia di corong radio kan? Tetiba je famous dia ni. Mula-mula dengar ingat artis Indonesia. Selidik punya selidik rupa-rupa nya dia punya IC warna biru lah. Macam korang juga.

Yuna ni pelajar lepasan UITM. Suara dia memang Mantop, Rupa pun ayu dan bertudung. Pandai main gitar. Bagus budak Yuna ni. Agak-agak Mak marah tak kalau bawa balik dia jadi calon? Ahak..

Lagunya 'Dan Sebenarnya' itu mempunyai lirik yang bagus. Penyampaiannya cukup jelas dalam meluahkan rasa hati. Adakah dia pernah dikecewakan? Kalau benar, biar aku rawat kedukaan mu itu.. Yuna & Afiq Danial. ok tak?

Ni sedikit Biodata Yuna atau nama Sebenar Yunalis Zarai

# Nama sebenar: Yunalis Zarai
# Komersial: Yuna
# Usia: 23 tahun (single?)
# Tarikh lahir: 14 November 1986
# Tempat lahir: Alor Setar, Kedah
# Hobi: Menonton filem
# Idola: Fiona Apple (penyanyi luar negara yang pernah dikenali sekitar 1990).
# Pendidikan: Masih menuntut dalam tahun akhir di UiTM Shah Alam dalam ijazah Undang Undang
# Emel: yunaroomrecords@gmail.com

Rasa-rasa lah..Aku telah jatuh Cinta lagi..Tuhan tolong temukan kami berdua!

1 Komen Pembaca:

Afiq Danial said...

Yuna masuk paper Metro hari ni..

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Friday/Rap/20090522071108/Article/index_html

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya