Blog Widget by LinkWithin

Friday, May 29, 2009

Apa beza Lelaki dan Wanita?

lelaki


1)badan buncit = saham naik

2)umur naik = saham naik

3)anak ramai = saham naik

4)kahwin banyak = saham naik

5)makin seksi = saham naik

6)banyak makwe = saham naik

7)banyak bercakap = saham naik

8)banyak belanja = saham naik

9)banyak kerja = saham naik

10)bila jadi suami = atas


wanita


1)badan buncit = saham turun

2)umur naik = saham turun

3)anak ramai = saham turun

4)kahwin banyak = saham turun

5)makin seksi = saham turun

6)banyak pakwe = saham turun

7)banyak bercakap = saham turun

8)banyak belanja = saham turun

9)banyak kerja = saham turun

10)bila jadi isteri = turun


penjelasannya


1)lelaki yg berperut buncit adalah lambang kekayaan. Makin buncit makin kaya. Jarangkan kita lihat orang lelaki kaya kurus. Tp kalau wanita, perut buncit macam mana?


2)makin tua lelaki makin berharga. cuba tengok trend sekarang, semua cari lelaki tua kan? Tp kalau anak dara tua?


3)kalau lelaki anak ramai dikatakan penyayang. Ramai wanita boleh terima. Tetapi kalau wanita anak ramai?


4)Lelaki boleh kahwin 2 atau 3 atau 4. Tapi kalau wanita kahwin 3 macammana?


5)Ramai yang mengatakan seksi lelaki bukan hanya pada bentuk badan,tetapi kepada percakapan dan gaya. Kalau wanita seksi? Lelaki buaya je suka.


6)Lelaki boleh banyak pasangan.Macam kahwin juga.Orang tak kata apa,Tapi kalau wanita banyak pasangan?


7)Lelaki banyak cakap orang pangil ramah, tp kalau wanita banyak cakap orang pangil membebel.


8)Lelaki yang kuat berbelanja ramai orang suka, sebab dapat tumpang sekaki. Tapi kalau wanita kuat belanja, tak ramai yang sangup nak bela.


9)Lelaki yang banyak kerja adalah lelaki yang rajin. Wanita yang banyak kerja tak ada masa.


10)Lepas berkahwin lelaki lah diatas, wanita tentu dibawah!



Jangan marah, catatan kali ini agak merapu.. Tetiba je boleh keluar idea tak normal ni..

4 Komen Pembaca:

zulfitry said...

lelaki akan turun sahamnya bila:
-kahwin x dapat anak..
-bila isteri main kayu tiga..

Afiq Danial said...

aduh..minta dielakkan..

Anonymous said...

jangan lupa,yang lahirkan ko tu dah tentu2 perempuan

(GiNX) said...

yang buncit tu
kurang berkenan ar...
hahhahaha..!!

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya