Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Tuesday, May 26, 2009

Engkau, ini aku pinta!


Bila aku dihina, syukur aku panjatkan ke Ilahi. Sesungguhnya masih ada lagi yang mengingati Ku.


Bila aku dibenci, doa aku pinta dari Ilahi. Sesungguhnya kemuliaan itu bukan pada insan hina ini.


Semua manusia tidak akan ada rasa yang sama, Ada yang Suka dan juga yang membenci.


Aku bahagia bila kau tiada,

cukuplah, selamat tingal derita,

jangan kau keruhkan suasana,

yang aku telah cipta.


biar aku dgn hidup ku,

jangan lah kau mengangu,

engkau-engkau, Aku-aku,

jgn kau keji aku!


biar apa aku buat,

biar apa aku catat,

tak payah kau lihat,

tak payah kata aku jahat.


kau tak perlu rasa apa2,

hidup kau dan aku berbeza,

itu dulu memori kisah duka,

aku telah lupa segalanya!


Aku Tak minta simpati pada sesiapa,

Dunia aku dan kau jauh berbeza,

kau jangan lah rasa apa-apa

kerna kau tidak ada kena mengena!


Rasa hati : Geram

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya