Blog Widget by LinkWithin

Sunday, May 31, 2009

Fesyen Berani Mati

Hari apa kata kita cerita pasal baju2 yang budak2 suka pakai. Kalau kita tengok berbagai jenis fasyen skang ni. Ada yang seksi meksi, ada yang koyak rabak, ada yang macam baju hujan, ada yang tulisan macam2. Tapi aku minat nak komen pasal baju yang ada tulisan2 ni. Dah banyak kalau diperhatikan. Kalau korang tak percaya, cuba pergi ke Shoping Complex dan gunakan mata korang betul2. Nampak kan? Contoh lah macam si mamat ni..

Apa macam? Korang berani tak?

Kalau jumpa je orang macam ni, secara automatiknya kita tahu dia ni single.. Tak perlu korang nak tanya dia. dah confirm jawapannya.Jujur kan dia ni..Pastu korang pernah tengok tak aweks2 yang pakai baju "Saya Sayang Pakwe Saya". Jujur gak kan? Sebab kita tahu dia dah ada Pakwe dan Sayang Pakwe Dia.

Lagi teperanjat kalau korang jumpa baju tulis "Cium Saya" atau "Peluk Saya" atau "Ikut Saya". Pernah gak aku jumpa tulis "Aku Suka (gambar lucah)". Aduhai budak2 remaja sekarang ni. Korang nak pangil perogol ke?

Heii, baju yang korang pakai tu melambangkan keperibadian tau. Kalau dah tulisan pada baju tak senonoh, tangapan orang pada kamu bagaimana? Silap hari bulan tetiba je orang datang peluk. Apa nak marah, kau yang suruh. Betul tak? Pening tengok gelagat budak2 remaja masa kini..

Sebelum buat satu2 keputusan untuk berpakaian tu, pikirlah kesannya sebelum perwatakan kau nampak sangat bodoh dan hodoh

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya