Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Monday, June 1, 2009

Panggilan Bahaya!

Petang tadi aku dikejutkan dengan pangilan telefon dari no yang tidak aku kenali. Ring..Ring..Kringg..Ringtone aku yang merdu tu macam biasa menjerit..Siapa yang call?

Assalammualaikum, Afiq cakap ni..siapa tu? (sopan nyer)
Waalaikumsalam, ni n** lah.Ingat x? (merdu suara dia)
Siapa eh? Lupa lah..
Ala..yang hari tu saya keluar dgn kawan awk tu. Kat *******. Ingat tak?
Ohh...

Masa tu aku keluar makan, terserempak plak dengan kawan aku sorang ni *****. Minggu lepas kalau tak silap. Kebetulan aku sorang, dipelawa lah oleh si ***** duduk sekali. Masa tu dia bersama kawan perempuan si n** ni lah nama dia. Borak punya borak, makan punya makan, masa aku nak balik si n** ada lah minta no fon aku. Tanpa segan silunya aku pun hulur Biz Kad pada dia. So sebab itu dia ada no fon aku. Sambung balik perbualan tadi.

Ada apa call saya? Nak belanja makan ke? (aku melawak jer ni)
Ha ah. Awak free tak malam ni?
Malam ni? Kenapa?
Saya boring lah duduk rumah sorang2. BF saya balik kg. Kita keluar makan nak tak?
Hmm..Boleh, tapi awk kena tanya mak saya dulu. (hahaha..anak mak)
Apa ni..saya serius lah..Jangan lah main2. (dia marah ni)
Tengok lah dulu. saya tak janji. (dalam hati memang nak mungkir janji)
Nanti awk dtg ambik saya kat rumah eh. saya sms kan address.
Kalau tak call tu takde lah eh.Takut saya ada kerja. (alasan baik ni)
Ok, saya tunggu. Jangan tak jadi eh.
Bye..Bye.. (Dialog2 ini sebenarnya telah dipendekkan)
Bila pikir2, kenapa tetiba dia ajak keluar? Padahal aku bukan kenal pun. Baru sekali jumpa, itu pun kebetulan. Bf takde? Huhuhuhu..Ape lah pompuan ni, baru kenal dah nak skandal. Ingat aku murah ke? hahaha.. Maaf lah, aku bukannya lelaki gatal k. Jangan mimpi suka2 hati je nak dating dengan aku. Aku tak keluar sebarangan dengan orang aku tak kenal K. Biarlah dia lapar malam ni. Sape suruh?

Padahal masa catatan ni ditulis,Aku tengah berhenti di R&R seremban dan dalam perjalan ke Langkawi..Ahak...
Jahat ke aku? Atau aku cuba di Jahatkan oleh seorang perempuan?





Profile N**
  • Rambut Panjang mencecah bahu.
  • Warna rambut di highlight kan perang dan perang terang.
  • Warna kulit macam tea susu kurang manis.
  • Ada 4 subang ditelinga kanan + 4 di telinga kiri = 8 subang lah kot.
  • Suara lunak manja.
  • Saiz badan sederhana, tinggi pun sederhana.
  • Berpenampilan agak seksi.
  • Tinggal di Apartment P***** A** **R**
  • No Hp : 016-623****

Kepada sesiapa yang bertemu dengan perempuan ini, elok lah berhati2. Terutama kepada Lelaki.

3 Komen Pembaca:

.millalara. said...

haiyOk2..
inchik ini sgt hot yaa :p

Afiq Danial said...

hot ke? ahak..

nade said...

haha...kene ngorat nampak.tp bhy gak org zaman skrg kan.huhu...x kire la lelaki ke prpn.better be careful

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya