Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Tuesday, June 16, 2009

Entah...


Aku dapat rasakan..lagu2 di radio seperti sengaja memerli aku..aku tau..aku xpatot salah kan ko radio..mungkin hatiku ni ajer yg selembut tisu.mudah terasa..padahal ko hanya nak menghiburkan.

Tetiba, hatiku terusik bila mendengar lagu ni..
“Masa berlalu tanpa ku menyadari percintaan yang kita bina hampir terlerai Apa salahku kau buat ku begini dalam dilema di antara jalan derita tidak pernah kuduga ini semua terjadi oh......"
Lagu Nora – Dilema

Yang pasti hatiku begitu sayu sekali,dah berkali2 aku cuba berkata pada diri..aku perlu kuat.xusah dikenangkan kisah silam..aku harus biarkan kisah itu luput sendiri dari ingatan aku walaupun agak mustahil..tapi di mana ado kemahuan di situ pasti ada jalan.aku cuba meyakinkan diri.

Aku pernah berjanji pada diri untuk melupakan dia setelah menyambut hari lahir nya yg ke 23 thn..tapi semakin aku cube melupakan,semakin aku ingat.. kamu



Tik,.,tik,.,.tik,.,.Air mataku
Biar terjatuh dalam hati
Mau ku tak penting lagi
Biar ku buat bahagiamu
Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku, yang masih cinta
Kamu tak tahu hancurnya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku, yang masih cinta

Lirik Lagu Kotak – Masih Cinta




4 Komen Pembaca:

Mrs Nurul said...

sedihnya.. sabar la k

Mutiara Biru said...

Salam singgah.
Bahagia ada di mana-mana selagi kita masih bernyawa.

L25 said...

ape nie entry sume nk sedey
adoyaii..

misspinkfroogy said...

si lampu neon : Thanks..semoga kesabaranku membawa berkat..

mutiara biru : yupp..btoll..selagi bernyawa pasti ada sinar bahagia..hidup ni xselalu nya indah dan kelam..selepas hujan pasti ada pelangi..

Ai Adachi : Hehe..kadangkala hati ini terdetik kesedihan..

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya