Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Monday, June 1, 2009

Cinta Ku di Langkawi

Isnin 1 Jun 2009, Hari ini hari pertama aku di Langkawi bersama rombongan keluarga. Tiba kira2 jam 10 Pagi waktu Langkawi. Sama tak dengan waktu korang di Kl dan Melaka? Cuaca panas dan hujan renyai pula pada waktu petang. Shoping takyah cakap lah, Kain batik, Kain pelikat, Baju Langkawi, minyak gamat, Toto, cokelat dan sewaktu dengannya. Cuma pingan mangkuk belum beli lagi. Aduhai...

Tempat2 menarik di padang maksirat dan pantai chenang. Cuma aku nak tanya kat sini Pantai Chenang tu bukan dalam Malaysia ke? Asal ramai yang bogel? Baik yang tempatan atau import semua sama saja. Sedikit mencemarkan identiti Budaya dan Rakyat Malaysia. Rasanya pemantauan perlulah di lakukan. Anak2 tempatan pun, jangan ambil kesempatan. Jangan sampai orang kata jijik dengan pemandangan disana walaupun pantainya indah!

Rasanya takda apa nak cakap lagi, cuma gambar disertakan untuk tatapan. Bestkan bila semua keluarga berkumpul untuk bercuti. 2 Buah Bas, 7 Buah Van di Langkawi dan 15 bilik di Apartment Seaview Langkawi. Dan Rm Beribu2. Lengkap perjalanan kali ini. Alhamdulillah..














0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya