Blog Widget by LinkWithin

Friday, June 12, 2009

Koleksi hadiah dari Para Kekasih

Tentu korang pelik bila tgk gambar ni kan? Takkan lah Makwe bagi bola Bowling..Tu sebenarnya iklan sahaja tak ada kene mengena dengan tajuk pun, sebenarnya rasa dah lama sangat tak main bowling, so nak ajak lah sesiapa yang boleh temankan saya bersukan. Walaupun indoor game, jangan korang ingat main bowling tak boleh berpeluh. Kalau dah kena 3 atau 4 pusingan, tentu keringat mengalirlah beb!

Ok, berbalik pada tajuk asal, nak ceritalah sikit pasal hadiah-hadiah yang popular di kalangan gadis-gadis dikala ingin mentakle para lelaki ni. Tentu korang boleh teka punya apa hadiah tersebut, dan tentunya ialah Perfume. Memang tak dinafikan Minyak wangi ni pilihan pertama gadis untuk dihadiahkan kepada lelaki. Tengok lah koleksi perfume saya, banyak kan? Dan semua tu adalah hadiah dari Gadis2 walaupun ada yang satu dua botol dibayar dengan duit sendiri, tetapi yang membuat pilihan membeli adalah gadis juga. Tak tahu lah kenapa gadis suka beri perfume, adakah mungkin lelaki ni busuk sangat? Korang fikirlah sendiri..

Pada saya, perfume ni mungkin perlu mengikut keadaanlah. Pakai bila nak pergi kerja atau nak keluar tu biasa. Tapi kalau korang pakai bila nak pergi tidur tu mungkin sebab korang dah terlalu kaya atau bau korang dah terlalu busuk tahap cipan sehingga dikuatiri menganggu tidur orang lain.hahaha..

Walaupun badan saya tidak lah terlalu busuk mahu pun bila berpeluh, tapi pakai perfume ni dah macam biasa pula. Kalau korang tak caye, cuba tanya orang yang selalu bersama saya. Afiq sentiasa wangi dan segar. Ahak.. Dan antara perfume yang menjadi pilihan adalah Issey Miyake dan Hugo Boss Classic.Yang ori tau, ciplak pasar malam punya tak mainlah. Bau pun nanti mcm pasar malam. Sebab saya suka bau dari dua pewangi tu kerana ada lah seorang insan ni yang kata saya sangat sesuai dgn wangi tersebut. Mungkin sebab dia pernah cium saya kot..kot lah eh, saya pun tak ingat..ahak..

Dan yang membimbangkan saya ni, stok minyak2 wangi saya ni dah hampir nak kering semua nya. Maklum lah, tak pernah beli. Semua orang bagi so bila dah lama mengingle ni, takde lah dapat lagi. Tu yang tengah risau ni. Macam mana bila semuanya dah kering? Adakah Afiq dapat maintain Segar?

Kepada yang membaca ni, kalau sudi ingin memastikan saya sentiasa segar dan wangi, belikan lah dan beri sebagai hadiah. Tak perlu tunggu hari jadi sebab lambat lagi. Dan sesiapa yang bagi hadiah perfume, saya benarkan dia cium saya. Wah! tapi macam dalam iklan Mawi je eh.. jangan marah..

Kepada sesiapa yang nak kongsi tips2 ke, perfume yang best ke, atau nak hadiahkan saya satu yang baru. Anda di alu-alukan..

8 Komen Pembaca:

Ai Adachi said...

"pilihan pertama seorang gadis"

yeke?
hummm..
jap lin pke
owhh..xpenh bg adiah kt lelaki
weeee...!

Afiq Danial said...

Cuba lin bagi hadiah kat lelaki untuk kali pertamanya. Mesti best..

lebih2 lagi kalau bagi pada afiq..

Ai Adachi said...

blm ade ape2 yg serius dgn mne2 lelaki
xtao la
klo encik afiq,lin bg makan udah ler..

Afiq Danial said...

cik lin nak bagi sy makan ape?
wah best nyer..

Ai Adachi said...

makan cekodok ptg2 udah ler
wah sedap tue..

~ h a n i m h u s i n ~ said...

salam..

afiq nak perfume?
amik lah perfume2 anem yg pon dah nak kering ni..haha..

bf anem tak suka pki perfume..
klu nak cr adiah dia kene g toys r us..
ekekeke..kanak2 riang

Afiq Danial said...

kalau hanim teringin sgt nak bagi perfume kat lelaki, bagi lah kat saya. Sbb bf hanum mesti xnak nyer..

mrfrogos said...

bg kat sy jerla perfume 2 huhuhu...
tp gf sy suke jam..hdiah hari jd die nnt nak kasi xoxo...
saye ade cerite tentang xoxo
hehehe

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya