Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, June 17, 2009

Menanti Jawapan Pasti

Hari ini kau kata, ‘kita xmungkin sama seperti dulu’ apakah maksud kata2 kau tu.mengapa kau xleh berterus terang tapi memberi aku segunung harapan.aku bukan xpaham.tapi aku lebih mahukan kata-kata yg straight to the point plsss...Tapi kau hanya kata ‘Tunggu n lihat j laa’.

Afiq Danial: lelaki ni, kalau dia xnak dia akan putar belit skit.tp kalau dia nak, dia akan terus ambik

Afiq Danial: sabar..jgn terlalu mengharap pd yg tak sudi

Terima kasih untuk kata2 tu..mmg betul pe yg cube di sampaikan.Tapi mesti selalu dengar kan kata org..kalu ada jodoh x kemana.ayat ni mmg dah basi.Aku perlukan kata2 pasti.

Kau ada kata.. ‘xpernah nk citer pasal ex ney kat sape2, tak menagih simpati tok dapatkan cinta org pon’

Yup..betul kata2 kau..kalau simpati, bukan buleh dapatkan cinta..

Aku hanya menagih cinta pada yg sudi..bukan simpatimu…

Aku menulis, bukan kerana inginkan simpati..tidak sama sekali.tapi ini cara aku,meluahkan ape aku rasa.rasa dr hati.aku rasa lega dgn gaya aku sendiri.aku bukan jenis yg simpan.dan bukan niat ku menjaja cerita kau dan aku.jika niat aku nk menjaja citer.pasti aku letakkan nama penuh kau.tempat kerja kau.


~Terlalu jauh lagi perjalanan hidup aku.aku pasti..masih ada cahaya di sana..aku perlu kuat dan sentiasa bersemangat~

aku tau, aku sedar..diriku xlayak lagi untuk kau.terlalu banyak kekurangan diri ini yg membuatkan kau begitu TAKUT.takut untuk menerima aku.masa mula bercinta,sanggup terima seadanya.Selepas mengenali,jadi takut plak.

Mungkin saat ni..aku akan..dan mesti blajar tok melupakan kau,

Hatiku remuk 1000,

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya