Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, September 16, 2009

Ada apa dengan Kad Raya?



Sayang, thanks sgt3 kad Raya yang u beri ni.
http://lovelyhandmadecards.blogspot.com/

Raya tahun ini amat bermakna bagi Afiq. Sebab yang pertama adalah kehadiran kekasih hati yang baru. Kegembiraan itu tertambah apabila Afiq menerima Kad Raya tahun ini setelah 3 tahun tak pernah menerimanya. Ia sangat3 bermakna.

Macam tu jugak korang kan? Walaupun skang semuanya serba serbi canggih dan kad raya banyak yang digital je, tetapi Kad Raya yang asli tetap juga menjadi pilihan. Terutama bagi orang yang dikasihi.

Korang jangan ingat sekarang tak releven hantar kad raya pakai pos tau. Banyak lagi yang masih suka. Jangan dilupakan walaupun teknologi sekarang dah pelbagai. Banyak kelebihannya kad raya ini, yang pertama korang leh simpan dan boleh gunakan untuk tahun hadapan. Lepas tu korang leh wat hiasan dinding dengan mengantungkannya. Kan berguna tu.

Tapi Afiq pandai cakap je lah, takde pun hantar kad. Mungkin tahun depan kot. Kalau tak pun nanti Afiq poskan Kad kahwin eh kat korang. Tunggu tau..

3 Komen Pembaca:

cik eykameow :) said...

hey , bertuah taw dpt kad raya . ! wlupun zaman skunk pkai ecard je.. dr c2 nmpk dye susah payah. beli kad,tulis ucapan,beli setem,pos kn..huhh, moge kekal slamenye ea.. hihi kwin jmput eyka k :)

Afiq Danial said...

InsyAllah jemput..doa2kan semoga cepat eh..amin..

Anonymous said...

Salam afiq n selamat berhari raya serta bergembira bersama2...afiq,i just wondering dgn ur status such i know her...its her??if really, sya doakan korg bahagia..agak2 da terbau nasi minyak,kirim2 la kad kt sya yea..suprise la korang...hehe =)~~syira_shorozz~~

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya