Blog Widget by LinkWithin

Sunday, September 6, 2009

Baca Yasin dan Berbuka di Pejabat

Alhamdullilah, hari dapat berkumpul di pejabat untuk majlis baca Yasin dan berbuka puasa. Siap sambut besday lagi tu. Bestlah macam ni. Makanan pula di hidangkan terus oleh Akmal. Memang superb lah kamu..


Azira, Nani dan Hawa


Akmal selaku tuan rumah dan penghidang makanan kami.



Happy besday to En Kamaruzaman.. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Minta tambah elaun boleh?

Hari ni malas nak tulis panjang3. Takde idea lah pulak..so entri hari ni hanya dipenuhi oleh gambar2 sahaja. Biarlah gambar itu yang berbicara. Sekian..

3 Komen Pembaca:

imam said...

akmal yg pakai baju melayu tu ker?
si kembar tu kan?
aku kenal dia..
tapi muke afiq pon cam muker dia
confius ah

Afiq Danial said...

yup..akmal yg baju melayu tu..

░♥si lampu neon♥░ said...

seronoknye..

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya