Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Tuesday, September 29, 2009

Lelong oh lelong : Satria Tail Lamps

Hari ni Afiq berpulun mengemas rumah dengan adik. Punggah segala macam yang ada dalam katil ni. Hasilnya banyak lah barang yang perlu dibuang. Kemas punya kemas, terjumpa lah barang2 lama yang Afiq rasa masih ada lagi nilai nya. Iaitu lampu belakang Kereta Satria.

Satria dalam kenangan

Kereta Satria Afiq ni sebenarnya dah lama takde. Dah jual pada tahun 2007. Sebabnya tak ada orang nak pakai. Masa nak jual tu memang lah sedih, maklumlah kereta kesayangan. Dan duit pun banyak dilaburkan. Tapi lebih sedih kalau tengok kereta tu terbiar buruk sebab tak ada orang pakai kan?

Lampu belakang ini pula (Tail Lamps) di ganti selepas kemalangan dengan perempuan gila yang menyondol bontot Satria ini. So yang belah kanan retak tapi belah kiri masih sangat baik. Disebabkan lampu ni ori, nak ganti sebelah je pun dah mahal, so Afiq beli lah satu set yang lain dan yang murah. Yang lama tersimpan rapi sehingga lah hari ni.


Disebabkan kereta Satria ni pun dah takde lagi, buat ape simpan kan? Baik Afiq lelongkan je. So dah posting kat lelong.com.my di http://www.lelong.com.my/Auc/List/2009-10DeStd44857134_AUCTION_-Proton-Satria-1-6-Tail-Lamps-ori.htm

Bagi sesiapa yang berminat tu, boleh lah tengok3. Hubungi je Afiq dari blog ni. Harga start dari Rm50. Memang dah murah sangat lah tu. Kalau cari kat kedai potong pun sebelah je dah 100++. Sangat berbaloi kalau korang beli.

0 Komen Pembaca:

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya