Blog Widget by LinkWithin

Sunday, September 6, 2009

Pink, Hanya untuk Perempuan?

Ok..Hari ini Afiq nak minta pendapat korang semua! Berkaitan dengan fasion. Betul kah Pink hanya untuk perempuan? Lelaki tak boleh pakai. Adakah lelaki yang memakai pakaian pink akan dicop Jambu atau Lembut? Korang rasa plak macam mana?

http://1.bp.blogspot.com/_Wrnsc-B87ic/SgPCCB7nZeI/AAAAAAAAAtY/PuFEF0pqu4Q/s320/sevillapink.jpg
Bagaimana lelaki dapat dikaitkan kegagahan mereka dengan berpakaian pink? Nampak lebih cool?atau keterlaluan? Korang reader perempuan semua, pasti meminati pink kan? Atau sekurang2 nya boleh menerima pakaian pink. Jadi pendapat korang boleh diterima sebagai reponden yang berkualiti.

Dan untuk pengetahuan korang juga, Afiq hari ini telah membeli baju Pink! Dan untuk pertama kalinya dalam hidup. Baju ini juga dipilih tanpa dorongan atau paksaan sesiapa pun termasuklah promoter. Boleh bayangkan?


3 Komen Pembaca:

zety said...

dulu kalau llki pakai baju wrne pink msti ckp jambu la..lembut la..tapi skng dah lain maa..sy pn suke kalau llki pakai bju warne pink nmpk comei je..tapi b sye xboleh terime kalau sye belikan die baju wrne pink;(

zety said...

dulu kalau llki pakai baju wrne pink msti ckp jambu la..lembut la..tapi skng dah lain maa..sy pn suke kalau llki pakai bju warne pink nmpk comei je..tapi b sye xboleh terime kalau sye belikan die baju wrne pink;(

♥cutebabygirl♥ said...

sy suke llaki yg maskulin pkai baju pink!
smart la..
lain dr yg lain~ =)

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya