Blog Widget by LinkWithin

Printing Galery

Friday, July 17, 2009

Best Friend Win (BFW)

Korang pernah dengar tak BFW? Mungkin, cuma lupa atau tidak tahu dimana. Dalam bahasa melayunya, Kawan Baik Menang. Cuba korang fikirkan sekejap.

Apa sebenar maksudnya? Kawan baik yang menjadi pilihan atau perhatian? Kawan baik mendahului dari semua perhubungan? Kawan baik sangat baik? Kawan baik sentiasa dihati? Tah, Afiq pun kurang jelas sebenarnya. Tapi mengikut yang Afiq faham selepas ditanya kepada sahabat3, BFW tu sebenarnya adalah permulaan satu hubungan dari kawan baik menjadi kepada istimewa. Faham tak?

Memang lah setiap perhubungan itu bermula dari kawan kan? Tak kan tetiba jer leh jadi istimewa or special. Cinta pandang pertama? oh tidak..Afiq sungguh tidak mempercayainya. Untuk jadikan yang teristimewa, mesti lah kita kenal dia dulu. Baik ke dia, siapa dia, brape umur dia, tingal kat mana, kerja apa dan bermacam lagilah yg perlu disoal siasat sebelum menyatakan pilihan. Walaupun korang lihat hari2, tapi kalau tak kenal maka tak cinta kan?ahak..

Entah lah, Afiq pun tak tahu kenapa entri ini ditulis. Sebelum idea ini menjadi kosong, korang dengarkan lah lagu ini. Lagu ini juga merupakan Msg Ringtone terbaru hp Afiq.



Kekasih yang dulu memang takkan pulang ok..Yang baru tu mungkin..
Walaupun Afiq masih lagi single, tapi Afiq masih punyai Hati.
Tp tak tahu lah kalau ada sesiapa yang dah curi.kena simpan baik2 ni..
Who took my heart?

2 Komen Pembaca:

Yann said...

never heard before...

cuma pernah dengar bmw..best man win!!

yess...semua perhubungan bermula dgn just a fren..u r totally right~~

L25 said...

kwn baik lin bru jer bluetot lgu nie dgn lin
wahh..bru sedar best gak lagu nie

Post a Comment

Sila Komen dengan ikhlasnya